- ELEKTROIZOLACJA
- Drążki izolacyjne
- Wskaźniki napięcia
- Uzgadniacze faz
- Multimetry / Mierniki
- Rękawice elektroizolacyjne
- Chodniki / dywaniki / płachetki elektroizolacyjne
- Kalosze / Półbuty elektroizolacyjne
- Kleszcze izolacyjne
- Chwytaki manewrowe
- Zaczepy manewrowe
- Haki ewakuacyjne
- Hełmy i kaski dla elektryków
- Uziemiacze / Zwieracze
- Pomosty izolacyjne
- Uchwyty do BM
- Drabiny izolowane dla energetyków
- Gaśnice dla energetyki
- Rozpórki na przewody NN
- Osłony izolacyjne SN
- INNY OSPRZĘT NA ROZDZIELNIE NN SN
- Wymuszacze mocy
- OCHRONA CIAŁA
- OCHRONA NÓG
- OCHRONA DRÓG ODDECHOWYCH
- OCHRONA GŁOWY
- OCHRONA SŁUCHU
- OCHRONA OCZU I TWARZY
- OCHRONA RĄK
- ZABEZPIECZENIA DROGOWE
- OCHRONA P / POŻAROWA
- OCHRONA ANTYWIRUSOWA / BIOLOGICZNA
- APTECZKI
- OGRODZENIA PRZENOŚNE
Brak dostawców
APTECZKI
Samochodowa apteczka pierwszej pomocy COMBI
Wyposażenie : DIN 13164 + trójkąt ostrzegawczy
Czy apteczka pierwszej pomocy do biura to obowiązek pracodawcy?
Nie ulega wątpliwości, że apteczka do firmy to bardzo ważny element wyposażenia w miejscu pracy. Choć na co dzień nie jest wykorzystywana (na szczęście), w wyjątkowych sytuacjach staje się nieoceniona. Czy jednak apteczka do firmy stanowi wymóg? A może jej posiadanie jest wyrazem dobrej woli prezesa? Oczywiście tylko na jedno z tych pytań można udzielić pozytywnej odpowiedzi. Należy wiedzieć, że apteczka pierwszej pomocy do biura jest bezwzględnie wymagana. Nie tylko powinna znaleźć się w miejscu pracy, ale również musi spełniać podstawowe wytyczne. Zbyt mała, niepełna czy niedostosowana do wykonywanych przez pracowników czynności apteczka do biura może stanowić powód przyznania firmie kary.
Jaka powinna być apteczka do firmy?
Nie istnieje uniwersalna apteczka do biura, magazynu czy innego rodzaju firmy. Każdy zakład pracy powinien mieć swój zestaw pierwszej pomocy. Rodzaj, wielkość i wyposażenie dobiera się m.in. podług liczby pracowników, charakteru pracy (włączając w to i osoby pracujące za biurkiem, i w magazynie), liczby dodatkowych osób przebywających na terenie firmy (np. w przypadku placówki przyjmującej klientów), rodzaju i poziomu zagrożenia. Może się okazać, że jedna apteczka na leki nie wystarczy. W średnim i dużym zakładzie pracy wymagane jest umiejscowienie zestawu do udzielania pierwszej pomocy w każdym miejscu, w którym może dojść do urazu - tak, by poszkodowany bezzwłocznie uzyskał niezbędną pomoc. Warto również wiedzieć, że apteczka pierwszej pomocy do biura przed zakupem powinna zostać skonsultowana z lekarzem opiekującym się pracownikami danej firmy. To on ustala, co musi obejmować firmowy zestaw do pierwszej pomocy.
Apteczka pierwszej pomocy do biura oferowana w naszym sklepie zawiera najpopularniejsze i najpotrzebniejsze elementy. Zapytaj lekarza, czy sprawdzi się w Twojej firmie!
Apteczka na leki czy zestaw do pierwszej pomocy?
Prawo obowiązujące w Polsce nie określa zawartości apteczki do firmy. Nie znaczy to jednak, że rozsądnie będzie umieścić w niej cokolwiek, co dostępne jest bez recepty w aptece. Warto wiedzieć, że apteczka na leki w miejscu pracy raczej się nie sprawdzi. Jeżeli osoba wskazana przez dyrektora do udzielania pierwszej pomocy nie ma wykształcenia medycznego, w apteczce nie powinny znaleźć się leki, nawet takie jak tabletki przeciwbólowe, krople wspomagające żołądek czy serce. Wskazany jest za to zestaw pierwszej pomocy obejmujący opatrunki jałowe, gazy, plastry, opaski elastyczne i dziane, sprzęt do wykonywania sztucznego oddychania metodą usta-usta, rękawiczki jednorazowe, nożyczki zakończone tępo, maseczki. Ponadto firmowy zestaw do pierwszej pomocy może obejmować opatrunki z hydrożelem, sól fizjologiczną, koc termiczny.
Uwaga! Apteczka do firmy musi zawierać nie tylko zestaw do udzielania pierwszej pomocy, ale również instrukcję. Ponadto przy apteczce do biura powinien znaleźć się wykaz osób mających wiedzę i kompetencje do udzielania pierwszej pomocy - na każdej zmianie powinna znajdować się co najmniej jedna taka osoba.
Apteczka do biura, czyli niezbędny element miejsca pracy
Apteczka do biura to nieodłączny element każdego miejsca pracy, niezależnie od branży. Ich obecność to nie tylko wymóg prawny, ale przede wszystkim gwarancja bezpieczeństwa pracowników. W sytuacji nagłego wypadku mogą okazać się nieocenionym narzędziem, które pozwoli na udzielenie pierwszej pomocy przed przybyciem służb medycznych. Dlatego warto zainwestować w dobrze wyposażony zestaw, który zawiera wszystkie niezbędne środki do udzielania pierwszej pomocy. Oferujemy też produkty BHP z innej kategorii, np. rozpórki na przewody niskiego napięcia.
Przepisy BHP jasno określają, że każde biuro musi być zaopatrzone w apteczkę pierwszej pomocy. Jest to obowiązek pracodawcy mający na celu zapewnienie bezpiecznych warunków pracy dla pracowników. Tego rodzaju zestawy medyczne powinny być łatwo dostępne i zawierać podstawowe środki do udzielania pierwszej pomocy. Warto również pamiętać o regularnym uzupełnianiu zawartości apteczki oraz sprawdzaniu dat ważności poszczególnych produktów.
Różnorodność apteczek biurowych online
Kupując apteczkę biurową online w naszym sklepie, masz pewność otrzymania produktu najwyższej jakości. Oferujemy szeroki wybór apteczek do biur spełniających wszystkie wymogi BHP. Zestawy te są wyposażone w niezbędne środki do udzielania pierwszej pomocy, a ich zawartość jest zgodna z obowiązującymi przepisami. Zapewniamy szybką wysyłkę oraz atrakcyjne ceny. Ponadto oferujemy profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego modelu oraz jego zawartości. Zachęcamy do zakupów w naszym sklepie z artykułami BHP.